Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:

  • Boek met duidelijke gebruikssporen
  • Elk item dat niet in de originele staat is, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
  • Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd

Treed eerst met ons in contact over de wens de retourneren via het contactformulier. Wij bevestigen het retour-adres en vervolgens kun het artikel terugsturen. De verzendkosten voor eigen rekening.


Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we een e-mail om te laten weten dat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u retour is goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een enkele dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Late of ontbrekende terugbetalingen

  • Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
  • Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven.
  • Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
  • Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier

Verkoop artikelen

Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd. Uitverkoop artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Uitwisselingen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, gebruik dan het contactformulier om met ons in contact te treden.

Geschenken

Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u opgestuurd.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zal diegene over de status van de retourzending op de hoogte worden gebracht.

Scroll naar boven